UX & Conversie

Conversie optimaliseren

Positieve beinvloeding bij de bezoeker.

Wil je op de website een hoger conversiepercentage?

Het is aan jou de keus om de dienst ‘Conversie Optimalisatie’ op je website te publiceren, mondeling bij je klanten aan te bieden of de klant naar ons toe te verwijzen. In alle gevallen zul je een een commissie ontvangen.

We gaan hard!

Ontdek hoe we de conversiepercentage van de website omhoog brengen. We maximaliseren het aantal conversies onder de bezoekers op de website.

Motiveren van bezoekers

Het optimaliseren van conversie hangt samen met het ontwerpen van een goede gebruikersbeleving. Maar juist de design psychologie in een ontwerp is belangrijk voor het optimaliseren van de conversie. Websitebezoekers willen we onbewust motiveren door hun vermogen te triggeren: kennis, emotie en verlangen is hierin erg belangrijk.

Persuasion technieken

Bij motiveren spelen we dus in op o.a. het gedrag van de bezoeker. Maar er zijn meer technieken om de bezoeker op de website te sturen. Bijvoorbeeld spelen met het productaanbod, het vertrouwen en risico’s verlagen. Ook het gevoel van samenzijn kan de conversie verhogen.

Hoe ziet deze dienst eruit?

Er kunnen verschillende technieken worden ingezet om het gedrag van de bezoeker op de website te onderzoeken en de conversie te optimaliseren. Technieken die we hiervoor gebruiken zijn Customer Journeys, A/B testen en onze eigen kennis. Aan het einde van de traject ontvang je van onze de analyse en de conclusie om de vervolgstappen voor in het design te nemen.

Conversie Optimalisatie in het Design Proces

Conversie Optimalisatie kan pas worden uitgevoerd als er data beschikbaar. We zetten het traject dus ook pas in na een bepaalde periode van de website lancering.

Andere diensten in UX & Conversie

UX Optimalisatie

Journey Optimization

Wil je de bezoeker sturen voor meer conversie?

Leer meer over het aanbieden van onze diensten en bekijk hoe het werk.